DanishDKEnglish (UK)GermanDE-CH-ATSpanishESFrenchfr-FR
A+ A A-

Aktuelt

 

Decowicon A/S scorer topkarakter i DVs tilfredshedsundersøgelse

Så foreligger resultatet for Danmarks Vindmølleforenings forbrugerundersøgelse 2016: Decowicon A/S ligger helt i top.

I 2014 blev vi nummer 1. I 2015 var der for få besvarelser til, at vi kom med på listen. Men i 2016 ligger vi igen på førstepladsen. Det er vi glade og taknemmelige for - tak for det!

Kilde: Naturlig Energi, Oktober 2016. Laveste karakter er rød. Højeste er grøn.

 

Det blev vi målt på


Kunderne gav os karakterer fra 1 til 5 på vores

Kommunikation

Kvalitet

Dokumentation

Hurtighed

Faglighed

Pris

Kunderne blev ligeledes spurgt om pris i forhold til ydelse - samt om man ville anbefale os til andre mølleejere. Det har Danmarks Vindmølleforening sat op i de to følgende figurer:

Kilde: Naturlig Energi, Oktober 2016.

 

Effektiv fejlfinding og få og korte driftsstop

Vi har fra begyndelsen valgt at specialisere os på Nordex møllen, og sådan er det fortsat. Derfor har vi en god ekspertise og et velspækket reservedelslager. Netop til din Nordex vindmølle. Ikke til alle mulige andre mølletyper. Det betyder effektiv fejlfinding samt få og korte driftsstop.

Når Nordex mølleejere vælger Decowicon som servicefirma, får de en yderst fleksibel servicekontrakt, som er baseret på gensidig tilfredshed. Er du ikke tilfreds, kan kontrakten opsiges med dags varsel. Men bliver du hos os, sender du mere end 25 års erfaring med Nordex møller på arbejde direkte i din vindmølle.

At Decowicon A/S er en nichevirksomhed, som har valgt at specialisere sig på Nordex, fremgår tydeligt af nedenstående figur:

Kilde: Naturlig Energi, Oktober 2016. Besvarelsesgrundlag.

 

Vi vil gerne sige mange TAK til de kunder, der deltog i Danmarks Vindmølleforenings forbrugerundersøgelse. Vi tillægger undersøgelsen stor værdi. Det er jo kunderne, der taler.

Vi vil gerne opfordre alle vore kunder til at deltage i undersøgelsen i de kommende år. Jo flere deltagere, desto større er den statistiske sikkerhed. Man kan deltage via Danmarks Vindmølleforenings hjemmeside, http://www.dkvind.dk/

I år var der åbent for deltagelse i månederne juli og august. På hjemmesiden finder du også hele Strange Skrivers artikel om forbrugerundersøgelsen.

Med venlig hilsen og ønsket om et godt og blæsende efterår -


Decowicon A/S


Poul Erik Nielsen

 

 

 

 

 

.......opdateret af Jette, d. 6. oktober 2016

 

 

 

 

Log in to your account or Registrer